Podwozia sprawdzonych już lokomotyw są wykorzystywane jako baza naszych ciągników do przyspieszenia i obniżenia kosztów procesu homologacjiprocesu homologacji i fazy projektowania tych pojazdów. Rama podwozia z zestawem kołowym, zderzakami i sprzęgłami, układem hamulcowym i przekładniami jest całkowicie remontowana i modyfikowana pod kątem nowego zastosowania. Wszystko pozostałe, tj. silnik ze skrzynią biegów, akumulatory, układ powietrzny, wyposażenie el., kabina z panelami sterowania, układ sterowania, maski z oświetleniem i inne elementy są nowe.
Napęd
2 rodzaje napędu: elektryczny - z akumulatorów trakcyjnych i spalinowo-elektryczny. Do napędu zawsze wykorzystywany jest asynchroniczny silnik elektryczny. W przypadku akumulatorów trakcyjnych podczas hamowania zestawu wykorzystywany jest odzysk energii.
Usługa
Pojazdy szynowe trakcyjne są produkowane w wersjach bez kabiny lub lub z kabiną dla operatora.
Ciągniki kolejowe bez kabiny są zawsze sterowane za pomocą zdalnego zestawu radiowego, w którym operator stoi w wolnym miejscu na torze lub na galerii pojazdu. Obsługa nie wamaga kwalifikacji maszynisty, a jedynie przeszkolone osoby posiadające uprawnienia ustawiacza. Ich praca ogranicza się do zamkniętego obwodu bocznicowego.
Lokomotywy manewrowe mają kabinę operatora z panelami sterowania w obu kierunkach, do prowadzenia pojazdu wymagane są uprawnienia maszynisty (na życzenie można również dostarczyć zdalne sterowanie radiowe do sterowania bez obecności operatora w kabinie).